úterý 22. března 2011

Tip na levný bankovní účet

Bankovní účet v dnešní době bez pochyby potřebuje téměř každý. Většina lidí však za bankovní služby platí měsíčně nemalé poplatky, např. já platil měsíčně zhruba 90 Kč u známé české banky!

V dnešní době můžete mít účet i zadarmo!


Jako první do ČR s bezplatným účtem přišla mBank poté Fio banka. U obou bank jsem si účet založil u mBanky jsem asi za rok používání zaplatil jeden poplatek tuším 25 Kč za změnu pinu a u Fio jsem prozatím nezaplatil ani korunu!

Nejvíce se mi líbí Fio!


Proč? Vedení účtu zdarma, příchozí a odchozí platby zdarma. Jediné na co si musí běžný uživatel dát pozor je výběr z bankomatů. Fio nabízí několik bankomatů, kde můžete vybírat zdarma, potom bankomaty ČSOB tam ej výběr za 6 Kč, jinak výběr z cizích bankomatů se asi prodraží, tuším, že výběr stojí kolem 30 Kč.

Oficiální stránky Fio: http://www.fio.cz/
Kalkulátor poplatků: http://www.fio.cz/spolecnost-fio/kalkulacka/bankovni-poplatky

1 komentář:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat